Bakker Belgium - onze marketeers kennen onze klant en zijn strategie tot in de puntjes - greenyard.group
for a healthier future
Banner marketing nieuw design

Neus voor smakelijke trends

Een behoorlijke dosis creativiteit, fan van analyseren en een neus voor smakelijke trends. Dat typeert onze collega’s van de afdeling Marketing. Samen met de experts van Delhaize zorgen we voor de leukste campagnes om onze groenten en fruit van hun beste kant te laten zien.  

Met een servicegerichte houding supporteren de marketeers van Bakker de category managers van Delhaize. We helpen mee om het assortiment uit te bouwen. Die neus voor smakelijke trends in het landschap van groenten en fruit is daarbij onontbeerlijk.  

Strategisch partner Delhaize

Dries en Sarah Discovery Days 2024

 

We kennen onze klant en zijn strategie tot in de puntjes. En juist ook daarmee onderscheidt Bakker Belgium zich als strategisch partner. We denken actief mee over hoe het assortiment groenten en fruit zo goed mogelijk in de markt te zetten en steeds naar een hoger niveau te tillen.  

Om onze zichtbaarheid te vergroten, staan we twee keer per jaar op grote leveranciersbeurzen van Delhaize. Zo zetten we ons als strategische partner van Delhaize in de schijnwerper.  
Twee grootse momenten voor het ganse team die vragen om creativiteit, out-of-the box denken, goede planning, en ook gewoon keihard werken om alles op tijd klaar te krijgen! 

Collega’s uit verschillende teams komen mee draaien op de beurs, zodat we als team naar voren kunnen brengen waar we als Bakker voor staan.  
 

Maaltijdboxen: smaken verschillen

Kapsalon

 

Maandelijks reizen onze marketeers met een aantal andere collega’s af naar Nederland om hun zetel in te nemen in de smaakteams. Samen met de Bakker Barendrecht collega’s van verpakken, marketing, aankoop en de chef-kok proeven ze gezamenlijk recepten en receptideeën voor eventuele nieuwe maaltijdboxen.  

Deze maaltijdboxen worden in nauwe samenwerking met de klant ontwikkeld. Onze marketeers denken actief mee over het assortiment, receptuur, hoe te groeien en de introductie van nieuwe boxen.  Samen met Delhaize werken we aan het succes van dit concept. Zodat consumenten deze boxen jaar na jaar blijven zien als een makkelijke, gezonde, verrassend smaakvolle en betaalbare avondmaaltijd. De boxen op ieders winkellijstje laten terugkomen, dat is ons doel! 

Stevig marktaandeel
Samen met onze klant en teams zorgen we zo voor een stevig marktaandeel in Belgiƫ van Delhaize in het algemeen en onze groenten en fruit in het bijzonder.